Obchodní podmínky a GDPR
Obchodní podmínky
pro poskytování masérských služeb
Therezia masáže – Tereza Pálková
IČO: 21602000
E-mail: [email protected] Telefon: +420 739 129 133
1. Objednávky a rezervace
Klienti si mohou služby objednávat telefonicky nebo e-mailem. Po dohodě termínu je
klient povinen uhradit zálohu ve výši 300 Kč, není-li dohodnuto jinak.
Rezervace se
stává závaznou v okamžiku připsání zálohy na účet poskytovatele. Údaje pro platbu
jsou sděleny klientovi při potvrzení termínu.
2. Zrušení nebo změna rezervace
Klient může rezervaci zrušit nebo změnit nejpozději 48 hodin před sjednaným
termínem bez ztráty zálohy.
Při zrušení v kratší době než 48 hodin před termínem,
nebo pokud se klient na masáž nedostaví, záloha propadá jako náhrada za ztrátu
času a blokovaný termín.
3. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou nevratné a lze je využít do data uvedeného na poukazu.
Po uplynutí platnosti poukaz propadá bez náhrady.
Poukaz je možné převést na
jinou osobu po předchozí domluvě.
4. Průběh masáže a odpovědnost
Klient je povinen informovat masérku o svém zdravotním stavu a
kontraindikacích.
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé zamlčením
zdravotních informací klienta.
Masérka si vyhrazuje právo odmítnout provedení
masáže v případě nevhodného zdravotního stavu nebo nevhodného chování klienta.
5. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.11. 2025.
Poskytovatel si
vyhrazuje právo je kdykoliv měnit, přičemž aktuální znění je vždy zveřejněno na
webových stránkách studia.
Ochrana osobních údajů
1. Kdo vaše údaje zpracovává
Správcem osobních údajů je
Tereza Pálková – Therezia masáže
IČO: 21602000
E-mail: [email protected] Telefon: +420 739 129 133
Vaše osobní údaje zpracovávám v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a
Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
2. Jaké údaje zpracovávám
Při objednání masáže, koupi dárkového poukazu nebo při jiné komunikaci mohu
zpracovávat tyto údaje:
• jméno a příjmení,
• telefonní číslo,
• e-mailovou adresu,
• případně informace o zdravotním stavu, které mi sdělíte dobrovolně (např.
kontraindikace pro masáž).
3. K čemu údaje používám
Vaše údaje používám pouze pro:
• domluvu a potvrzení termínu masáže,
• vystavení dárkových poukazů, potvrzení o platbě,
• vedení evidence klientů (např. historie návštěv nebo masážních preferencí),
• případnou komunikaci ohledně změny termínu či informací o masáži.
Údaje nikdy nepředávám třetím osobám, pokud k tomu nemám zákonný důvod (např.
účetní pro daňové účely).
4. Jak dlouho údaje uchovávám
Vaše údaje uchovávám po dobu nezbytně nutnou k plnění poskytovaných služeb a
zákonných povinností (např. účetnictví – 5 let).
Kontaktní údaje pro objednávání
mažu nejpozději do 1 roku od poslední komunikace, pokud si nepřejete být dále v
evidenci.
5. Vaše práva
Máte právo kdykoli:
• požádat o informaci, jaké údaje o vás vedu,
• požádat o opravu nebo výmaz údajů,
• vzít zpět souhlas se zpracováním,
Stačí mi napsat e-mail a ráda vám vyhovím.
6. Zabezpečení dat
Vaše údaje jsou chráněny proti zneužití.
Nepředávám je třetím stranám, neukládám
je do veřejně přístupných databází a přístup k nim mám pouze já jako provozovatelka
studia.
7. Závěrem
Vaše soukromí je pro mě důležité.
Údaje, které mi svěříte, používám pouze k tomu,
abych vám mohla nabídnout kvalitní a bezpečné služby.
Platnost od: 1.11. 2025
